آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و فینگر فود های گرم و سالاد ها و دسر ها و در کل انواع فینگر فود ها بطور رایگان می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کیک مرغ یک فینگر فود سرد است و طرز تهیه ساده ای دارد .مناسب جشن تولد می باشد و شما می توانید به صورت قالبی یا تک نفره برای مهمانان خود تهیه کرده و روی میز مهمانی به تعداد بچینید .در واقع کیک ها اولین بار در کشور های اروپایی کشف شدند و مورد استقبال قرار گرفتند. کیک مرغ در وافع یک نوع غذای سرد می باشد.

طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه

انواع مختلف کیک ها 
کیک های تولد 
کیک های شکلاتی 
کیک های مرغ 
مافین یا همان کاپ کیک های گوشت و مرغ
 

نحوه تهیه کیک مرغ
به صورت کلی با کمی سلیقه به خرج دادن می توانید کیک های مختلف از هر نوعی تهیه کنید و اما پر طرفدارترین و محبوب ترین کیک ها ، کیک مرغ می باشد . می توانید در کنار یک نوشیدنی خوشمزه این کیک ها را برای مهمانان خود سرو کنید .

طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه
اگر بخواهیم فینگر فود ها را دسته بندی کنیم ، کیک مرغ در دسته فینگر فود سرد قرار می گیرد. ساختار اصلی این غذای فینگر ، مرغ پخته شده می باشد که با ترکیب گردوی خرد شده ، خیار شور بسیار ریز شده ، پیازچه و سبزی های معطر دیگر و به همراه سس ماینز ، ماست خامه ای و نان تست تهیه می شود. از این جهت می تواند نقش یک وعده اصلی و کاملا سالم برای خانواده عزیز شما را در برگیرد.
نکته حائز اهمیت و قابل توجه در تهیه تمامی فینگر فود هایی که در ترکیب اصلی آن ها مرغ مورد استفاده قرار می گیرد ، بهتر است از سینه مرغ پخته شده ای که از قبل طعم دار شده است استفاده شود. پیازچه در کیک مرغ نقش بسیار مهمی و تاثیر گذار دارد زیرا آن مزه خاص و دلپذیر را به فینگر فود شما می دهد. پس در هنگام تهیه و آموزش فینگر فود کیک مرغ ، پیازچه را به هیچ عنوان فراموش نکنید. آن را به صورت ریز خرد کرده و در مواد خود ترکیب نمایید.
کیک مرغ تک نفره
طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه قالب های کیکی تک نفره در شکل ها و مدل های متفاوتی در بازار وجود دارند که می توانند گزینه بسیار مناسبی با توجه به سلیقه و تم مراسم شما باشند. علاوه بر زیبایی سرو این مدل غذا برای شما که میزبان هستید و هم میل کردنش برای مهمانان شما به شدت راحت و بدون دردسر و ریخت و پاش های اضافی است.

در کل غذا های فینگر فود کار و زحمت مهمانی ها را برای میزبانان به شدت کاهش داده و باعث شده از این امر که در این مدل غذا ها همه چیز آماده هستند و چون همه هم به صورت کوچک و تک نفره هستند دیگر نیازی به استفاده از ظروف زیاد نیست. و این باعث می شود ریخت و پاش نیز صورت نگیرد. در پایان مهمانی میزبان با کوهی از ظروف کثیف در آشپزخانه خود رو به رو نشود.
مواد لازم برای درست کردن این کیک خوشمزه 
سیــنه مرغ به مقدار لازم 
ماست ، گردو
نان تست
سس سفید
ژامبون مرغ ، یک عدد خامه
دستور های مختلفی برای آموزش فینگر فود کیک مرغ وجود دارد ولی دستور اصلی که می تواند در انتها برای شما تبدیل به یک کیک مرغ فوق العاده لذیذ که کوچک و بزرگ عاشق آن می شوند از جهت طعم بی نظیر این است. زیرا بر خلاف دستور هایی که در سایر مقالات دیگر مشاهده می کنید ، ما در ترکیب اصلی این غذا از تخم مرغ و هویج استفاده نمکنیم. حتما توجه داشته باشید بهتر است که خیار شور را هم برای مصرف رنده نکنید ، زیرا هنگام رنده کردن خیارشور های ما آب زیادی می اندازد و این امر سبب می شود طعم جالبی در کیک مرغ ما ایجاد نشود.

آموزش تهیه فینگرفود کیک مرغ

کیک مرغ قالبی
طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه : پس بهتر است خیارشور را به جای رنده کردن ، بسیار ریز ریز خرد کنید. به خاطر سپردن تک تک این نکته های کوچکی که ما در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم در انتها منجر به یک کیک مرغ با طعمی لذیذ می شود. اگر قصد شما تهیه این فینگر فود بسیار خوشمزه به صورت کیک در حجم زیاد هست ، پس از آماده سازی مواد اولیه دور نان های تست ، قسمت های تیره رنگ تر و ضخیم نان را ببرید و جدا کنید ، سپس نان ها را کف ظرف مورد نظر خود گذاشته و به صورت مرتب چیده، یک لایه از مواد را روی آن قرار داده و بعد لایه های دیگر را نیز به ترتیب بچینید. به مدت 2 الی 3 ساعت کیک مرغ ما حتما باید در داخل یخچال و دمای سرد بماند تا هم لایه ها خودشان را بگیرند هم خنک شود.

طرز تهیه کیک مرغ فینگر فود

نحوه دیزاین کیک مرغ :
طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه در انتها پس از گذشت 3 ساعت می توانید از یخچال خارج کرده و روی کیک مرغ فینگر خود را با انواع گوجه های تزئینی و گیلاسی ، خیار شور ، هویج رنده شده ، زیتون و ذرت پخته شده دیزاین کنید. ولی در نظر داشته باشد تا هنگامی که زمان سرو غذای شما برسد ، بهتر است کیک مرغ را از یخچال خارج ننمایید و اجازه دهید تا زمان خورده شدن خنک باقی بماند.
حتی می توانید به صورت لایه لایه روی کیک مرغ به صورت کمانی ، گردو ، هویج و یا با سبزیجات تازه کیک مرغ خود را طراحی کنید 
اگر مناسبت خاصی در پیش رو دارید می توانید بعد از تهیه کیک مرغ تاپر های مخصوص را از بیرون خریداری کرده و روی کیک مرغ خود فیکس کنید مثلا برای جشن یلدا و یا تولد و هر مراسم خاص دیگری . با کمی تفکر و هنرنمایی به صورت کلی می توانید ظاهر غذا هایتان را زیباترو اشتها برانگیز تر کنید .
 حتی اگر یک مراسم مهم با یک تم خاص و رنگی ویژه دارید ، می توانید روی کیک مرغ خود را با یک لایه نازک از سس مایونز سفید بپوشانید و بعد با توجه به رنگ تم مهمانی خود ، آن رنگ خوراکی را با کمی سس یا پنیر خامه ای ترکیب کرده و طرح های زیبا و دلخواهی روی کیک مرغ جذاب خود ایجاد کنید . 
    

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی