آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و فینگر فود های گرم و سالاد ها و دسر ها و در کل انواع فینگر فود ها بطور رایگان می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یکی از پر کاربرد ترین سالاد ها ، سالاد ماکارونی است که یک غذا و یا میان وعده فینگر فودی سرد است . بسیاری از افراد از این سالاد در جشن های تولد و جشن های خودمانی استفاده می کنند و این سالاد بسیار کالری زیادی دارد و بهتر است افراد رژیمی از این سالاد با سبزیجات استفاده می کنند.

آموزش سالاد ماکارونی فینگر فود

طرز تهیه سالاد ماکارونی و موادی که به آن نیاز دارید :
ماکارونی به تعداد مورد نیاز
خیارشور سرکه ای
کنسرو ذرت
کنسرو نخود فرنگی
سس سفید
ژامبون 
چاشنی

اگر مهمان هایتان زیاد هستند ماکارونی های زیادتری نیاز دارید اگر می خواهید این غذا را برای خانواده خودتان درست کنید 1تا 2 بسته کافی است.معمولا برای سالاد ماکارونی از ماکارونی پیچی شکل ساده یا صدفی و یا مخلوط سبزیجات استفاده می کنند. خیار شور، سس ، ذرت، کمی نخود فرنگی، ژامبون مرغ، نمک ، فلفل. بعضی از افراد نیز داخل سالاد ماکارونی از سیب زمینی هم استفاده می کنند.


طرز تهیه سالاد ماکارونی فینگر فود ابتدا ظرفی که می خواهیم در آن ماکارونی را بجوشانیم انتخاب می کنیم آب را ریخته و روی گاز می گذاریم به محض اینکه آب به جوش آمد ماکارونی ها را در آب جوش ریخته و نمک میریزیم و سپس در آب جوش کمی روغن مایع میریزیم می جوشانیم پس از 20 دقیقه یک ماکارونی را برمیداریم و می چشیم اگر نرم و لطیف باشد نشان دهنده این است که ماکارونی تقریبا نیمه پخته شده است و آماده برداشتن از روی گاز می باشد.و در آب کش، آب کشی کنید.و کمی آب سرد روی ماکارونی ها بپاشید تا ماکارونی ها به هم نچسبند.

طرز تهیه سالاد ماکارونی شاتی
 سالاد ماکارونی با مرغ
کمی که ماکارونی خنک تر شد، ماکارونی ها را در ظرفی که می خواهید سالاد ماکارونی درست کنید بریزید و بقیه مواد و مخلفاتش را اضافه کنید.ابتدا خیارشورها را نگینی و به یه اندازه خورد کنید سپس ذرت را بر روی ماکارونی بریزید اگر ذرت خام است از قبل آنها را بپزید اگر که کنسروی می باشد که حداقل یه ربع بجوشانید. بعد نخود فرنگی به مقداری که مطابق با سلیقه تان است بریزید و سپس ژامبون را نگینی و یا یک اندازه خورد کرده و در آخر سس مایونز میریزیم اگر می خواهید که سالادتان کم کالری تر باشد نصفه سس را ماست بریزید و هم بزنید و سالاد ماکارونی تان را درست کنید معمولا افرادی که رژیم دارند از این روش استفاده می کنند.
تهیه سس سالاد ماکارونی فینگر فود
اگر می خواهید سس مایونز برای سالاد ماکارونی دلخواهتان خوشمزه باشد می توانید از این دستورات برای درست کردن سس خوشمزه ی مخصوص استفاده کنید.ابتدا یک ظرف برداشته و سس مایونز میریزیم و به سس ماست چکیده و یا معمولی اضافه کنید و کمی نمک ، فلفل و آویشن بریزید و اگر دوس دارید می توانید برای رقیق کردن سس تان کمی آبلیمو بریزید مواظب باشید زیاد از حد نشود باعث بد مزه شدن سالاد می شود. حتی می توانید یک سری  سبزی های معطر و خوش طعم را به سس مورد نظرتان اضافه کنید. همه ی آنها را با هم هم بزنید سس سالاد ماکارونی شما دیگر آماده است.

بعد از آماده کردن سس مخصوص سالاد ماکارونی ، این سس را به داخل موادی که از قبل آماده کرده اید بریزید و حسابی هم بزنید تا کاملا همه ی مواد سالاد ماکارونی به سس آغشته شده باشد و به اصطلاح سس به خورد تمامی مواد سالاد رفته باشد.طرز تهیه سالاد ماکارونی فینگر فود یک نکته که خیلی در شکل و شمایل این سالاد موثر است رنگی رنگی بودن آن است تا جایی که می توانید از مواد خوش رنگ نظیر ذرت و هویجو … استفاده کنید.
 سالاد ماکارونی با سس مخصوص
بعد از آماده شدن حتما داخل یخچال بگذارید و قبل از سرو نیم ساعت زودتر از یخچال بیرون بیاورید.برای تزئین روی سالاد ماکارونی می توانید فلفل دلمه ای را به صورت نگینی خورد کرده و روی سالاد ماکارونی تان بریزید. حتی می توانید گوجه را به صورت شکل گل برش داده و در وسط سالادتان بزارید و اطراف آن را با نخود فرنگی و ذرت تزیین کنید. یا در یک قالب بزرگ قلبی شکل ریخته و به همان شکل قلب بزرگ سرو کنید.

آموزش سالاد ماکارونی فینگر فود

برای زیباتر کردن فینگر فود سالاد ماکارونی می توانید خلال ها را داخل گوجه های کوچک فرو برده و با یه شاخه و برگ ریحون تزئین کنید.
اگر می خواهید در مهمانی خود انواع و اقسام فینگر فود سرد را داشته باشید می توانید در کنار این فینگر فود سرد از فینگر فود سرد دیگری برای تنوع میز یا منوی مهمانی تان استفاده کنید ما به شما فینگرفود کرپ مرغ را پیشنهاد می کنیم.


طرز تهیه سالاد ماکارونی فینگر فود چنانچه می خواهید در مهمانی و یا میز شام خود کنار سالاد ماکارونی که از دسته ی فینگر فود های سرد هستند، فینگر فود گرم نیز سرو کنید و یا می خواهید در کنار این سالاد ، غذا نیز سرو کنید ما به شما ته چین مرغ را سفارش می کنیم. حتی می توانید اگر که دوست دارید مهمانی یا میز شما خاص تر باشد و کلا غذا و سالاد تان را به صورت فینگر فودی درست کنید می توانید ته چین مرغ را به صورت فینگر فودی و تک نفره سرو کنید.

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه

اگر می خواهید سالاد ماکارونی را به صورت فینگر فود تهیه کنید همین سالادی که در ظرف بزرگ ریخته اید حال در قالب های تک نفره بریزید و روی آن را تزیین کنید قالب های انتخابی کاملا سلیقه ای می باشد در بیشتر موارد برای زیبایی از ماکارونی های پاپیونی شکل بسیار زیاد استفاده می کنند. مثلا برای تولد ها مهمانی های بزرگ اگر به تعداد نفرات این سالاد را به صورت فینگرفود تهیه کنید و یا سرو کنید بسیار شیک و مجلسی تر می باشد. برای تزیین سالاد ماکارونی فینگر فودی می توانید روی قالب های تک نفره را با ذرت ، خیارشور و یا نخود فرنگی تزئین کنید.


بسیاری از افراد خانواده و اطرافیان بزرگ و کوچک به این سالاد بسیار علاقه مند هستند و این سالاد جزء پر طرف دار ترین و محبوب ترین سالاد ها در بین سالاد های دیگر می باشد.می توانید این سالاد را در کنار فینگر فود لازانیا هم سرو کنید. و اگر می خواهید در کنار این غذا و سالاد خوشمزه دسر درست کنید می توانید دسر کرم کارامل و یا چیز کیک درست کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی