آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و فینگر فود های گرم و سالاد ها و دسر ها و در کل انواع فینگر فود ها بطور رایگان می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کیک مرغ یک نوع کیک و یک فینگر فود سرد است که بسیاری از افراد در مهمانی ها و دورهمی ها این کیک خوشمزه را برای سرو تهیه می کنند . کیک مرغ ازمرغ تازه ، جعغری و پیازچه و ... درست می شود و معمولا در تولد ها مورد استفاده قرار می گیرد.دستور های مختلفی برای آموزش فینگر فود کیک مرغ وجود دارد ولی دستور اصلی که می تواند در انتها برای شما تبدیل به یک کیک مرغ فوق العاده لذیذ که کوچک و بزرگ عاشق آن می شوند از جهت طعم بی نظیر این است.

طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه 

طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه زیرا بر خلاف دستور هایی که در سایر مقالات دیگر مشاهده می کنید ، ما در ترکیب اصلی این غذا از تخم مرغ و هویج استفاده نمکنیم. حتما توجه داشته باشید بهتر است که خیار شور را هم برای مصرف رنده نکنید ، زیرا هنگام رنده کردن خیارشور های ما آب زیادی می اندازد و این امر سبب می شود طعم جالبی در کیک مرغ ما ایجاد نشود. اما حتما حتما از پیازچه برای تهیه این کیک مرغ خوشمزه استفاده کنید.

یادگیری کیک مرغ قالبی
زیرا پیازچه همراه با مرغ و جعفری در کیک مرغتان بسیار خوشمزه و خوش عطر خواهد شد .پس بهتر است خیارشور را به جای رنده کردن ، بسیار ریز ریز خرد کنید. به خاطر سپردن تک تک این نکته های کوچکی که ما در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم در انتها منجر به یک کیک مرغ با طعمی لذیذ می شود. اگر قصد شما تهیه این فینگر فود سرد بسیار خوشمزه به صورت کیک در حجم زیاد هست ، پس از آماده سازی مواد اولیه دور نان های تست ، قسمت های تیره رنگ تر و ضخیم نان را ببرید و جدا کنید ، طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه سپس نان ها را کف ظرف مورد نظر خود گذاشته و به صورت مرتب چیده، یک لایه از مواد را روی آن قرار داده و بعد لایه های دیگر را نیز به ترتیب بچینید.

به مدت 2 الی 3 ساعت کیک مرغ ما حتما باید در داخل یخچال و دمای سرد بماند تا هم لایه ها خودشان را بگیرند هم خنک شود.
نحوه دیزاین کیک مرغ :در انتها پس از گذشت 3 ساعت می توانید از یخچال خارج کرده و روی کیک مرغ فینگر خود را با انواع گوجه های تزئینی و گیلاسی ، خیار شور ، هویج رنده شده ، زیتون و ذرت پخته شده دیزاین کنید. ولی در نظر داشته باشد تا هنگامی که زمان سرو غذای شما برسد ، بهتر است کیک مرغ را از یخچال خارج ننمایید و اجازه دهید تا زمان خورده شدن خنک باقی بماند.

حتی اگر یک مراسم مهم با یک تم خاص و رنگی ویژه دارید ، می توانید روی کیک مرغ خود را با یک لایه نازک از سس مایونز سفید بپوشانید و بعد با توجه به رنگ تم مهمانی خود ، آن رنگ خوراکی را با کمی سس یا پنیر خامه ای ترکیب کرده و طرح های زیبا و دلخواهی روی کیک مرغ جذاب خود ایجاد کنید. همچنین با کمی خلاقیت می توانید داخل ماسوره ریخته سس را و روی کیک را شکوفه های رنگی رنگی بزنید.
در آموزش فینگر فود کیک مرغ همانطور که از نام این غذا پیداست ساختار اصلی و پایه ای این فینگر مرغ است.

به دلیل وجود مرغ پخته شده در این ترکیب غذایی و مزیت های موجود آن ، این غذا یک وعده اصلی پر انرژی و مقوی محسوب می شود. زمانی که می خواهید در مجلس خود برای میهمانان سنگ تمام بگذارید می توانید کیک مرغ را به صورت فینگری و تک نفره آماده و سرو نمایید.
اگر می خواهید در مهمانی خود از انواع و اقسام فینگر فود ها استفاده کنید می توانید در کنار کیک مرغ ها ، غذای فینگر فود خوشمزه گرم دیگری درست کنید . لازانیا های قالبی در کنار کیک مرغ و یک دسر خوشمزه بسیار منوی کاملی خواهد شد .

تهیه کیک مرغ فینگر فود

 

آموزش کیک مرغ فینگر فود 

 کیک مرغ تک نفره
قالب های کیکی فینگر فود در شکل ها و مدل های متفاوتی در بازار وجود دارند که می توانند گزینه بسیار مناسبی با توجه به سلیقه و تم مراسم شما باشند. علاوه بر زیبایی سرو این مدل غذا برای شما که میزبان هستید و هم میل کردنش برای مهمانان شما به شدت راحت و بدون دردسر و ریخت و پاش های اضافی است. 
طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه : اگر تصمیم دارید برای جشن تعیین جنسیت این کیک مرغ خوشمزه را تهیه کنید می توانید پس از اینکه کاملا کیک مرغ را درست کردید با رنگ های خوراکی نصف کیک مرغ را صورتی و نیم دیگر آن را رنگ آبی بزنید و از تاپر های فانتزی برای دیزاین کیک مرغ استفاده کنید .
در کل غذا های فینگر فود کار و زحمت مهمانی ها را برای میزبانان به شدت کاهش داده و باعث شده از این امر که در این مدل غذا ها همه چیز آماده هستند و چون همه هم به صورت کوچک و تک نفره هستند دیگر نیازی به استفاده از ظروف زیاد نیست. و این باعث می شود ریخت و پاش نیز صورت نگیرد. در پایان مهمانی میزبان با کوهی از ظروف کثیف در آشپزخانه خود رو به رو نشود.تمامی این آموزش ها در جهت ایجاد آسایش و راحتی در کنار زیباتر سازی هر چه بیشتر میز های مراسم های ویژه شما عزیزان است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی