آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و فینگر فود های گرم و سالاد ها و دسر ها و در کل انواع فینگر فود ها بطور رایگان می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آموزش بورک گوشت فینگرفود : بورک گوشت یک غذای فینگر فودی خوشمزه و از دسته ی فینگر فود های گرم می باشد . بورک در بین مردمان کشور ترکیه بسیار محبوبیت دارد و مردم این کشور از این غذا برای مهمانی ها در کنار غذای اصلی شان استفاده می کنند .فینگر فودی از ترکیب گوشت ، جعفری ، قارچ و پنیر پیتزاست که در خمیر نازکی رول شده است. پیشینه بورک به کشور ترکیه‌ بر می گردد ، که از غذا های معروف و اعیانی این کشور بوده است .

آموزش بورک گوشت  فینگرفود

آموزش بورک گوشت فینگرفود : نام دیگر این غذای لذیذ بورک ترکیه‌ ای یا سلطانی است. در ترکیه اسپرینگ رول ها را در میان وعده و صبحانه های خود میل می کنند، که بیشتر از نوع بورک پنیر یا اسفناج و سبزیجات است.بورک ها در واقع از خمیر خوشمزه و مخصوص به نام خمیر یوفکا و مواد تشکیل دهنده مورد علاقه ی شما تهیه می شود .در بسیاری از مهمانی ها می توانید انواع بورک ها را تهیه کنید .
چند مدل بورک وجود دارد :
بورک گوشت 
قارچ 
اسفناج
مرغ
خوشمزه ترین آن ها بورک گوشت می باشد .

دستور پخت بورک گوشت

اما می ‌توان آن را در وعده اصلی ناهار یا شام میل کرد. اساس اولیه همه‌ ی بورک‌ ها ( اسپرینگ رول ) همان خمیر نازک و لطیف یوفکاست. شما با دریافت آموزش طرز تهیه بورک گوشت فینگر فود می توانید یک فینگر گرم خوشمزه داشته باشید و حتی از آن در مراسم های خود نیز استفاده نمایید . طرز تهیه بورک گوشت بسیار راحت و آسان است.خمیر یوفکا در غذا های بسیار متنوعی کاربرد دارد .
اما حتما باید حواستان باشد ، خمیر یوفکا سریع خشک می ‌شود . باید در هنگام مصرف زمانی که یک لایه خمیر را باز کردید و مواد مورد نظر خود را داخل آن قرار می دهید، قبل از رول کردن آن با فرچه کمی آب یا شیر بر روی خمیر بزنید. این کار باعث می شود هم خمیر شما نرم شوذ هم در هنگام رول کردن ، خمیر چسبیده و از هم باز نشود.
برای پیچیدن اسپرینگ رول این مراحل را باید طی کنید :
خمیر یوفکا را یکی یکی از بسته بیرون در آورید چون ‌خیلی زود خشک می‌ شوند.برای نرم کردن خمیر یوفکا از شیر یا آب استفاده کنید
یک قاشق از ترکیب غذایی که برای بورک یا همان اسپرینگ رول آماده کرده اید داشته و در یک طرف از خمیر بریزید. انتهای خمیر را روی مواد بر گردانید و حال بورکی که پیچیده اید را در روغن داغ سرخ کنید

.پس از سرخ شدن ، برای گرفتن روغن اضافی ، اسپرینگ رول هایتان را روی دستمال ‌کاغذی قرار دهید و چند دقیقه صبر کنید . دستمال روغن اضافی را می گیرد. بورک ( اسپرینگ رول ) با دقت به این که از چه موادی در داخل آن قرار می دهیم ، می تواند غذایی ساده و پر خاصیت باشد و با توجه به ذائقه و سلیقه مهمانان خود می‌ توانید آن را برای مراسم های خود تهیه و آماده کنید.

بورک اسفناج
این بورک یک نوع فینگر فود بدون گوشت است که برای افرادی که رژیم گیاه خواری دارند و در برنامه غذایشان نباید از گوشت استفاده کنند ، بسیار مناسب است. به علت وجود اسفناج و پنیر خوشمزه فتا در این مدل از اسپرینگ رول طعم بسیار جالبی به غذای ما می دهد و مورد پسند هر شخصی که به سبزیجات علاقه دارد قرار می گیرد .

انواع بورک
آموزش بورک گوشت فینگرفود : همچنین از فینگر فود بورک می توانید برای میان وعده کودکان دلبند خود در مدرسه و مهد کودک استفاده کنید. شکل ظاهری زیبای این غذای لذیذ می تواند اشتهای کودکان شما را نیز تحریک نماید. اسپرینگ رول ها با توجه به موادی که درون آن می خواهید قرار دهید می تواند غذای پر هزینه و یا حتی کم هزینه ای باشد و فینگر فود محبوب در اکثر رستوران ها سرو می شود .
اسپرینگ رول لقمه ای یا همان رول شده ظاهری شکیلی دارد و معروف ترین نوع آن هم به شکل رولی است که در این حالت خمیر یوفکای ما به شکل استوانه ای پیچیده می شود .اسپرینگ رول به شکل مثلث طرز تهیه بورک گوشت فینگر فود مانند سمبوسه پیچیده می شود اما تنها فرقشان در استفاده از خمیر یوفکا و پنیر پیتزا است . 

آموزش بورک گوشت و قارچ

اسپرینگ رول سلطنتی یا شاهانه ترکیه
این مدل از فینگر فود به شکل لایه لایه و در ظرفی بزرگ مانند لازانیا چیده می شود و در داخل فر قرار می دهیم تا پخته شود.
زمانی که اسپرینگ رول را می خواهیم با گوشت درست کنیم این فینگر خوشمزه می تواند نقش یک وعده اصلی ناهار یا شام را داشته باشد . مواد گوشتی که درون خمیر اسپرینگ رول استفاده می شود بسیار شبیه به همان موادی است که در پختن ماکارونی از آن استفاده می کنیم.

طرز تهیه بورک گوشت خوشمزه 

فینگر و بند انگشتی که با گوشت ، قارچ و سبزیجات نیمه پخته درست می شود و تبدیل به غذای سالم و دلچسب تری می شود برای افرادی که تمایل به مصرف سبزیجات دارند .

خمیر یوفکا یا همان فیلو علاوه بر اسپرینگ رول در تهیه باقلوا٬ پیراشکی و سمبوسه هم استفاده می شود. یوفکا خمیر بسیار نازک و لطیفی است که در هنگام پخت آن به جای استفاده از بکینگ پودر از مایع خمیر استفاده می شود همچنین با آرد مخصوصی تهیه می شود.

طرز تهیه اسپرینگ رول مرغ
 آموزش بورک گوشت فینگرفود: مطابق با نامش مواد درون آن با مرغ پر پر شده است. این مرغ با سبزی های معطر و ریحان، آویشن و پنیر پیتزا مخلوط شده است که مزه خوبی به اسپرینگ رول مرغ ما می دهد . البته می توان مرغ را با ادویه ها و سبزیجات دیگری نیز مزه دار کرد.

نحوه تهیه بورک گوشت

می توانید در کنار این بورک های خوشمزه فینگر فود گرم دیگری نیز تهیه کنید . مثلا رمی توانید پیراشکی های گوشت و قارچ خوشمزه را در کنار یک سالاد سزار فینگر فود برای مهمانان خود تدارک ببینید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی