آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و فینگر فود های گرم و سالاد ها و دسر ها و در کل انواع فینگر فود ها بطور رایگان می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آموزش رول کوکو سبزی خوشمزه رول کوکو سبزی یک غذای فینگر فودی سرد است که بسیاری از افرادی که این غذا را امتحان نکرده اند فکر می کنند که این غذا همان کوکو سبزی خودمان است اما رول کوکو سبزی کاملا با خود کوکو سبزی متفاوت است و طعم بسیار لذیذی دارد . رول کوکو سبزی در دسته فینگر فود های سرد قرار دارد. می تواند در سینی فینگر های شما قرار بگیرد.

آموزش رول کوکو سبزی خوشمزه همچنین اگر بخواهیم جزئی تر نیز تقسیم بندی کنیم ، طرز تهیه رول کوکو سبزی فینگر فود رول کوکو سبزی به همراه کرپ مرغ و رول ژامبون در دسته فینگر های سرد رولی واقع می شوند.این غذای فینگر فودی طرز پخت بسیار راحتی دارد و به صورت سرد نیز برخلاف کوکو سبزی های گذشته سرو می شود. علت طعم بی نظیر این غذا ، استفاده از پنیر خامه ای ، مغز گردو و زرشک در میان لایه های سبزی کوکو های سرخ و پخته شده است که استفاده از آنها به شدت کوکو سبزی شما را خوشمزه می کند.


آموزش رول کوکو سبزی خوشمزه


مواد لازم برای تهیه این غذای خوشمزه
سبزی کوکو
تخم مرغ 
روغن
آرد ، نمک
پنیر خامه ای
مغز گردو و زرشک

آموزش رول کوکو سبزی خوشمزه نمک طرز تهیه رول کوکو سبزی فینگر فود ابتدا طرفی برداشته و سبزی مخصوص این غذا را داخل ظرف ریخته می توانید از سبزی های معطر برای خوش عطری غذایتان استفاده کنید. و سه الی چهارعدد بسته به تعداد مهمان هایتان تخم مرغ و نمک ، آرد و روغن را اضافه کرده و هم می زنیم به صورت کامل که یکنواخت شد، سپس در کف تابه تخت خود یک لایه نازک از این مواد را ریخته و بر روی شعله قرار دهید تا پخته شود. از قبل مغز گردو هایی که تهیه کرده اید برای ریختن روی کوکو حتما ریز یا خرد کرده باشید .حواستان باشد که کوکو نسوزد به محض اینکه یک طرف کوکو کاملا پخت کوکو را برگردانده و می گذاریم طرف دیگرآن نیز بپزد.

آموزش رول کوکو سبزی
پس از آن کمی زمان می دهیم تا کوکو ما ، در محیط معمولی خنک شود. حال پنیر خامه ای را یک لایه ضخیم بر روی یک طرف کل کوکو سبزی می مالیم روی آن نیز گردو های خرد شده که از قبل آماده کرده ایم را می ریزیم و در انتها کمی هم زرشک روی مواد ریخته ، و کوکو را رول میکنیم.
کوکو را پس از رول کردن در یک کیسه فریزر پیچیده و به مدت چند ساعت در یخچال باید قرار دهیم تا رول کوکو ما خنک و سفت شود همچنین مواد میانی نیز در دمای بالا بتوانند خودشان را بگیرند.

زمانی که رول کوکو سبزی را از یخچال خارج کرده آن را توسط یک چاقوی تیز به صورت رولت برش داده و ببرید. برای تزئین رول های کوکو سبزی می توانید از گوجه های گیلاسی کوچک یا حلقه های ریز بی بی کرن استفاده نمایید و رول ها را در در داخل سینی های مخصوص سرو مهمانی بچینید.


آموزش رول کوکو سبزی خوشمزه اگر برای یک مراسم رسمی در فکر تهیه یک رول کوکو سبزی شیک و زیبا هستید و می خواهید کوکو شما از آن شکل ساده خارج شود پیشنهاد ما به شما استفاده از قلب های سیلیکونی ریلیف مت است که طرح های مختلفی دارد و زیبا ترین طرح آن ورساچه است.مواد کوکو سبزی را به صورت یک لایه نازک بر روی این قالب ریخته و سپس در داخل فر قرار دهید پس از پخت و خارج کردن از فر مواد میانی آن را آماده کرده در بین آن بپیچید و رول کنید مانند رول کوکو سبزی ساده.
این هم نوع دیگری از رول کوکو سبزی معروف به رول کلاسیک سبزی می باشد که بسیار شکل و شمایل زیبایی دارد این سبک از رول کردن می تواند خیلی در میز مهمانی شما تاثیر گذار و اشتها بر انگیز باشد.اگر می خواهید در کنار این غذا فینگر فود سرد دیگری تهیه کنید که برای مهمان هایتان سنگ تمام گزاشته باشید کرپ مرغ بسیار انتخاب مناسبی می باشد.

آموزش فینگر فود کوکو سبزی رولی
رول کوکو سبزی یک فینگر تک نفره می باشد که با قرار گرفتن در کنار سه عدد فینگر فود دیگر می توانید یک وعده کامل و سیر کننده برای هر نفر از مهمانان مراسم شما باشد. می توانید به تعداد مهمان هایتان رول ها را بپیچید. رول کوکو سبزی به همراه کرپ مرغ و رول ژامبون برای شما یک سینی بسیار جذاب و خوشمزه از فینگر فود های سرد را محیا می کنند. این کار علاوه بر تنوع غذایی در منو و یا میز مهمانی شما بسیار در زیبایی و جلوه ی میز شما تاثیر گذار می باشد. طرز تهیه رول کوکو سبزی فینگر فود اگر می خواهید دسر هم در کنار غذا سرو کنید ما به شما دسر کرم کارامل ، ژله بستنی و چیز کیک در کنار این غذا ها پیشنهاد می کنیم.

 

 

طرز تهیه کوکو سبزی رولتی فینگرفود


بعضی از افراد علاقه دارند که از همه ی غذا ها در مهمانی خود سروکنند. مثلا در کنار فینگر فود های سرد علاقه دارند فینگر فود گرم نیز سرو کرده باشند که در میز خود انواع و اقسام غذا ها را درست کرده باشند.
می توانید در کنار رول کوکو سبزی از فینگر فود سرد دیگری مانند سالاد الویه و یا راتا مرغ و بادام استفاده کرده و میل کنید .
نکته ی دیگری که بسیار در زیبایی ظرف مورد نظرتان اهمیت دارد تزئین آن است. مثلا اگر می خواهید میز مهمانی یا سفره ی شما رنگی رنگی باشد در کنار سبز رنگ بودن کوکو ، رنگ زرد بسیار زیبا می باشد. می توانید پنیر گودا را تهیه کنید در قالب های کوچک قلبی، ستاره ای و … در بیاورید و مطابق با سلیقه ی خود این پنیرها را روی کوکو بچینید. رول های کوکو به صورت قالبی بسیار ظاهر زیبایی دارد مخصوصا قالب های شیک و لاکچری مثل ورساچ.

طرز تهیه فینگر فود رول کوکو سبزی
آموزش رول کوکو سبزی خوشمزه می توانید گوجه های گیلاسی را درخلال با یک عدد حلقه ی خیار شور بگذارید و روی رول های خود برای زیبایی فرو ببرید. همیشه این نکته را به یاد داشته باشید علاوه بر خوشمزگی غذا، هرچه شکل غذای شما زیباتر شود مهمان هایتان بیشتر از غذاهایتان خوششان می آید و مورد استقبال همه واقع می شود.
لازانیا در قالب های تک نفره در کنار رول کوکو سبزی بسیار عالی می شوئد.می توانید به صورت دایره ای شکل رولت های سبزی را مطابق تصویربگزارید و داخل آن ، کرپ های مرغ را با سلیقه ی خود بچینید ترکیب این دو فینگر فود نیز بسیار قشنگ و ایده جذابی برای مهمان هایتان می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی