آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و فینگر فود های گرم و سالاد ها و دسر ها و در کل انواع فینگر فود ها بطور رایگان می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مافین گوشت یک غذای کامل است و در میان وعده های اصلی مثل شام و ناهار مورد استفاده قرار می گیرد . این فینگر فود بسیار خوشمزه و لذیذ اصالتا اهل کشور آمریکا می باشد . ولی امروزه ذز بسیاری از کشور های جهان از جمله کشور عزیزمان ایران مورد استقبال قرار گرفته و توانسته طرفداران زیادی پیدا کند . طرز تهیه مافین گوشت فینگر فود بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی آن را درست کنید .

طرز تهیه مافین گوشت فینگر فود

مافین ها دقیقا مانند کوفته تبریزی برای کودکان و نوجوانان بسیار غذای اشتها برانگیز و جذابی است . حتی می توانید از این مافین ها برای خوراکی مدرسه فرزندانتان نیز استفاده کنید علاوه بر خواص عالی و مفید گوشت ، یک فینگر فود سالم و خوشمزه ای نیز می باشد . شکل و ظاهر مافین ها روی میز مهمانی در کنار یک غذای خوشمزه ، سالاد و یک دسر مجلسی بسیار منوی کاملی خواهد شد .به مافین ها اصطلاحا کیک های فنجانی نیز می گویند و در کشور های خارجی به عنوان میان وعده تهیه و سرو می کنند.
مافین ها انواع مختلفی دارند که در وعده های صبحانه سرو می شوند. در بسیاری از هتل ها و هواپیما ها نیز از این مافین ها برای سرو میان وعده خوشمزه استفاده می کنند.
به طور مثال
مافین شکلاتی
مافین موزی
مافین توت فرنگی و...
مافین های ذکر شده در مقاله های بالایی همگی برای وعده صبحانه مفید هستند و در بعضی از هتل ها به عنوان یک وعده طرز تهیه مافین گوشت فینگر فود صبحانه در کنار یک نوشیدنی گرم خوشمزه سرو می شود. از گذشته تا به امروز مافین ها و کاپ کیک ها محبوبیت بیشتری برای افراد دارند.
اگر مهمانی ای در پیش دارید و می خواهید فینگر فود مافین درست کنید می توانید به عنوان عصرانه مافین های شکلاتی را در کنار کاپوچینو و یا چای برای مهمانان خود سرو کنید و در وعده ی شام مافین های گوشت و مرغ را تهیه کرده و روی میز مهمانی بچینید . ظاهر مافین ها بسیار جذاب می باشد . همچنین اگر مهمانان کوچک و کم سن دارید می توانید برای کودکان در کنار این مافین های جذاب فیله سوخاری تهیه کنید کودکان به  غذاهای سوخاری علاقه ی زیاد و ویژه ای دارند . برای اینکه میز مهمانی شما یک دست چیده شده از فینگر های مختلف  باشد می توانید رول های سوسیس نیز در کنار مافین ها تهیه و سرو کنید .

طرز تهیه مافین گوشت فینگر فود

طرز تهیه مافین گوشت خوشمزه
مواد لازم برای تهیه این غذا
گوشت ، پیاز و فلفل دلمه
تخم مرغ ، نمک و فلفل
سس گوجه فرنگی ، ادویه
آرد و بکینگ پودر
طرز تهیه مافین گوشت فینگر فود برای شروع پیاز ها را نگینی خرد می کنیم و داخل ماهیتابه با روغن سرخ می کنیم تا طلایی رنگ شود سپس گوشت چرخ کرده را به پیاز اضافه کرده و مواد مورد نظر طبق سلیقه ی خودتان را بریزید و سپس همه مواد را تفت دهید در آخر رب گوجه فرنگی به آن اضافه کرده مخلوط کنید تا کاملا یک دست شود . اگر می خواهید مافین مرغ تهیه کنید همین مواد را بریزید اما به جای گوشت ، سینه و یا فیله مرغ بریزید و با مواد دیگر تفت دهید .
گام بعدی برای تهیه مافین و خمیر آن ابتدا آردی که می خواهید استفاده کنید را الک کنید . ظرفی برداشته و چند تخم مرغ در ظرف بشکنید و سپس ماست ، روغن ، نمک و فلفل به آن اضافه کرده و با دور متوسط هم زن مخلوط کنید تا یک نواخت شود . پس از اینکه کاملا یک نواخت شد به آن بکینگ پودر اضافه کنید سپس بعد از اینکه کمی هم زدید آرام آرام آرد اضافه کنید . اگر توجه کنید متوجه می شوید که کاملا انگار دارید یک کیک درست می کنید اما با لایه های گوشت و مرغ خوشمزه .

مافین گوشت های رنگی در کنار هم بسیار میز مهمانی شما را زیباتر خواهد کرد . مثلا اگر مهمانی ترتیب داده اید به صرف عصرانه و شام و یا ناهار و عصرانه می توانید چند مدل مافین توت فرنگی و شکلاتی را برای عصرانه و یا میان وعده تهیه کرده و به عنوان غذای اصلی مافین گوشت و مرغ را در کنار مافین های دیگر سرو کنید . ترکیب این مافین ها در کنار هم و چیدمان آن ها با دیزاین و طراحی زیبا یک جا روی میز مهمانی متناسب با تم مهمانی شما بسیار ایده ی جالبی است .
این غذای خوشمزه برای هر دورهمی و مناسبتی گزینه ی خوبی است و شما می توانید برای مهمانان خود مافین ها یا کیک های گوشت خوشمزه را به راحتی تهیه کرده و سرو کنید . خواص این غذا بسیار زیاد است و بسیار مناسب کودکانی است که طعم گوشت را دوست ندارند زیرا با دیدن این مافین های کیک شکلی اشتها برانگیز ، مشتاق به میل کردن مافین ها شده و از میل کردن آن لذت می برند .اگر مهمانی بزرگی ترتیب داده اید و می خواهید مافین گوشت تهیه کنید می توانید برای کامل تر شدن این غذا ، مافین مرغ نیز تهیه کنید که از هر دوی آنها روی میز مهمانی داشته باشید . تا مهمانان مطابق با ذائقه خود بتوانند میل کنند.
طرز تهیه مافین گوشت فینگر فود همچنین می توانید به عنوان پیش غذا این غذای خوشمزه را برای مهمانان خود در کنار یک وعده ی غذایی کامل و رسمی مثل ته چین مرغ سرو کنید . همیشه سعی کنید منوی غذایی شما برای مهمانی ویژه کامل باشد . اگر تعداد مهمانانتان زیاد است و از همه ی سنین مهمان دعوت کرده اید می توانید برای افراد سن بالا غذاهای سنتی مثل کوفته تبریزی استفاده کرده و کنار مافین ها برای مهمانان در رنج سنین دیگر سرو کنید .

دیزاین مافین ها

طرز تهیه مافین گوشت فینگر فود می توانید این مافین های گوشت و مرغ خوشمزه را با ظاهری زیبا برای مهمانان خود تهیه کنید . پس از آماده شدن مافین ها با مواد خوراکی مثل خیار شور و یا گوجه گیلاسی می توانید روی کاپ کیک ها طراحی کنید و سپس با کمی سبزیجات خرد شده ی تازه روی آن ها را دیزاین کنید . ایده ی دیگری نیز برای دیزاین کاپ کیک های گوشت شما وجود دارد می توانید بعد از تهیه مافین ها ، قبل از سرو روی هر مافین ریحان تازه و یا سبزیجاتی که باب میل خودتان است را گذاشته و مافین ها را دیزاین کنید . همیشه به یاد داشته باشید با کمی سلیقه به خرج دادن به راحتی غذاها های شما ظاهری زیبایی پیدا خواهد کرد .
می توانید از مواد خوراکی دیگری نیز برای طراحی مافین ها استفاده کنید. مثلا دانه های ذرت و یا فلفل دلمه ای نگینی را با شکل های مختلف روی مافین ها فیکس و طراحی کنید .

آموزش تهیه مافین گوشت

طرز تهیه مافین گوشت فینگر فود اگر جشن بزرگی بر پا کرده اید و چند مدل غذا در کنار مافین ها در نظر دارید می توانید راتا نیز تهیه و سرو کنید . راتا ها در واقع فینگر فود هایی هستند که با برش نان و پر کردن مواد دلخواه به سادگی تهیه می شوند . می توانید در کنار راتا ها ، ژله های قالبی جذاب نیز تهیه کنید .

اگر جشن سالگرد ازدواج یا مراسم خاصی در پیش دارید می توانید در کنار مافین ها یک مدل فینگرفود سرد نیز تهیه  و سرو کنید می توانید از رول کوکو سبزی استفاده کنید که ظاهر بسیار جذاب و زیبایی دارد و در کنار مافین ها که از دسته ی فینگر فود های گرم هستند بسیار میز مهمانی کاملی خواهد شد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی