آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و فینگر فود های گرم و سالاد ها و دسر ها و در کل انواع فینگر فود ها بطور رایگان می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آموزش فینگر فود کرم کارامل شکلاتی یکی از مشهورترین و مورد علاقه ترین دسر ها ، دسر کرم کارامل می باشد.این دسر از کارامل و شیر تشکیل شده است . در بسیاری از دورهمی ها مشاهده می کنید که کارامل را در کنار یک غذای خوشمزه سرو می کنند .امروزه در جشن هایی که همگی غذا ها فینگر فود است می توانید کرم کارامل ها را در شات های مخصوص دسر تهیه و سرو کنید .

آموزش فینگر فود کرم کارامل شکلاتی

برای تهیه دسر کرم کارامل شکلاتی خوشمزه هم می توانید از پودر های آماده کرم کارامل که داخل همه ی سوپر مارکت ها و فروشگاه ها است استفاده کنید هم می توانید کاملا از ابتدا خودتان درست کنید. اما در نظر داشته باشید بخش مهم و خوشمزه دسر کرم کارامل ما ، سس کارامل هستش که نباید آن را فراموش کنید سس را آماده کنید قبل از دسر می توانید بر روی ظرف ریخته و دسر را روی آن قرار دهید همچنین می توانید سس را روی خود دسر که در ظرف برگردانده اید بریزید.

دستور تهیه کرم کارامل شکلاتی خوشمزه

دستور کرم کارامل زعفرانی
ما در اینجا تهیه دسر کرم کارامل شکلاتی خوشمزه و ساده را به شما آموزش دادیم حال می خواهیم دسر دیگری به نام کرم کارامل با طعم زعفران را آموزش دهیم. برای درست کردن این گونه کرم کارامل به موادی نظیر شیر ، زعفران ،شکر، ژلاتین ،گلاب، خامه ، آب خنک نیاز داریم.
اول ژلاتین را درون آب میریزیم و هم می زنیم تا کاملا یکنواخت شود. و این ماده را روی حرارت می گزاریم تا کاملا پودر ژلاتین آن در آب حل شود. و سپس مقداری شیر را در قابلمه ی مورد نظرمان میریزیم به آن زعفران و شکر را می افزاییم صبر می کنیم تا این مایع کاملا جوش بیاید.
و سپس گلاب را در ظرف ریخته و به آن خامه می افزاییم و سپس شیر داغ را آهسته آهسته به آن اضافه می کنیم و سپس ژلاتین را در آن می ریزیم.

آموزش فینگر فود کرم کارامل شکلاتی قالب یا ظرفی که می خواهیم در آن کرم کارامل مان را بریزیم را مقداری چرب می کنیم. این مواد را در آن میریزیم و سپس درون یخچال قرار می دهیم بعد از گذشت چند ساعت دسر را برداشته و از قالب آن در میاوریم دسر کارامل زعفرانی ما آماده خوردن است! حال شما به راحتی می توانید به خاطر رنگی رنگی بودن میز خود اقدام به آموزش فینگر فود کرم کارامل شکلاتی خوشمزه از هر نوع آن در مهمانی های خود انجام داده . مثال مخلوط رنگی رنگی و یا پله پله ای کرم کارامل شکلاتی با زعفرانی و یا موزی این دسر را به راحتی با توجه به طعمی که میخواهید می توانید درست کنید مثلا دسر موزی می توان به راحتی به جای شکلات یا زعفران موز ریخت. می توانید این دسر خوشمزه را در قالب های خیلی کوچک و به اصطلاح دسر فینگر فودی با طعم های مختلف رنگین کمانی کنار هم برای مهمانی ها و مراسم های تان سرو کنید و یا می توانید ظرف خود را با توت فرنگی های خورد شده نیز در کنار آن تزیین کنید.

 کرم کارامل شکلاتی
آموزش فینگر فود کرم کارامل شکلاتی به دلیل مواد مورد استفاده در تهیه کرم کارامل بافت این دسر بسیار نرم و لطیف است ، به همین سبب از دسته دسر هایی است که تمامی مهمانان شما در هر رنج سنی چه جوان چه بزرگان فامیل از آن خوششان می آید. و کمتر کسی پیدا می شود که این دسر خوشمزه را دوست نداشته باشد. در زمان صرف ناهار یا شام در مهمانی خود این دسر لذیذ را می توانید در کنار فینگر فود فرنچ تست سوخاری قرار دهید.
دسر کرم کارامل
آموزش فینگرفود کرم کارامل شکلاتی خوشمزه اولین بار در کشور فرانسه درست شده است و در سه مدل سرو می شود. کرم کارامل شکلاتی ، فندقی، زعفرانی و زنجبیل. این دسر خوشمزه جزء لذیذ ترین دسرهای جهان است به گفته بعضی از توریستان و یا مسافران خارج از کشوری که در کشورهای غربی سفر کرده اند این دسر به راحتی پشت ویترین شیرینی فروشی ها یا بستنی فروشی ها بسیار زیاد مشاهده می شود . افراد زیادی حتی به عنوان عصرانه هم آنرا میل می کنند.

تهیه دسر کارامل شکلاتی
در دستور آموزش فینگر فود کرم کارامل شکلاتی خوشمزه مقداری تخم مرغ ، شکر،دو لیوان شیر(حتما باید پاستوریزه باشد) ،یک دوم قاشق کوچک وانیل.
آموزش فینگر فود کرم کارامل شکلاتی ابتدا باید برای کرم کارامل لذیذ و خوشمزه ی مان شربت و یا مایع و یا شیره ی آن را درست کنیم. مقداری شکر را در شیر داغ کن یا ظرف روحی و یا ظرف نچسب ریخته و آن را بر روی حرارت گاز هم می زنیم تا کاملا رنگ آن روشن و کرم رنگ شود .
سپس نصف استکان آب جوش را ریخته و صبر می کنیم تا به جوش بیاید حواستان باشد که تمامی شکر ها آب شده و یک نواخت با آب جوش شده باشد . این مایع را از روی گاز برداشته و کنار می گزاریم تا خنک و یا سرد شود. سپس ظرفی را که می خواهیم در آن کارامل درست کنیم این مایع را در آن به صورت سطع یک نواخت می پوشانیم. حواستان باشد که سس یا شیره کاراملتان کاملا سفت باشد. از این سس کارامل می توانید به عنوان شیرین کننده در بسیاری از انواع مختلف شیرینی ها و انواع دسر ها برای طعم دادن استفاده کنید و یا حتی می توانید به جای کره و عسل در صبح به عنوان صبحانه از آن به روی کره مالیده و نوش جان کنید.بعضی از افراد بستنی را در منزل درست می کنند و از این سس برای طعم آن استفاده می کنند و یا به عنوان طعم دهنده روی بستنی های خود می ریزند.
اگر برای شب یلدا مهمانی ای تدارک دیده اید می توانید پس از تهیه کرم کارامل ها روی شات های دسر را با دانه های انار در کنار سالاد مخصوص یلدا ( سالاد انار و گردو) تهیه کنید .

طرز تهیه کرم کارامل شکلاتی فینگر فود 

آموزش فینگر فود کرم کارامل شکلاتی تخم مرغ ها را شکسته و با وانیل به هم می زنیم (یک نکته راجب تخم مرغ هر چه قدر تعداد یا میزان تخم مرغ ها بیشتر باشد کرم کارامل تان نرم تر خواهد شد.) و بعد به آن شیر را اضافه می کنیم و سپس باز هم مخلوط می کنیم. سپس این مواد را داخل همان قالبی که با مایع یا شیره ی کارامل پوشیده شده بود میریزیم و سپس داخل فر می گزاریم و بعد از نیم ساعت آن را بیرون می آوریم.
برای کامل تر شدن میز مهمانی می توانید در کنار این کرم کارامل ها ، ژله و یا موس های خوشمزه را در قالب های شکل دار و طرح های مختلف تهیه و سرو کنید . برای سرو کرم کارامل می توانید از رول های کاکائو برای دیزاین استفاده کنید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی