آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و فینگر فود های گرم و سالاد ها و دسر ها و در کل انواع فینگر فود ها بطور رایگان می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فرتچ تست ها جزء فینگر فود های سرد می باشند و در ضیافت ها و مراسمات در کنار یک غذای دیگر از فرنچ تست ها استفاده می کنند . سوخاری بودن این غذا موجب محبوبیت بیشتر آن شده است و امروزه افراد به غذا های سوخاری علاقه ی زیادی دارند . این غذا در کشور فرانسه به عنوان عصرانه و میان وعده سرو می شود .

طرز تهیه فرنچ تست سوخاری فینگر فود

در تهیه فینگر فود فرنچ تست سوخاری باید توجه داشته باشید که گوشه های کلفت و ضخیم نان تست خود را بریده و جدا کنید. یک لایه پنیر گودا بروی نان قرار دهید ، روی آن یک لایه ژامبون و روی ژامبون نیز اگر تمایل داشته باشید می توانید یک لایه دیگر پنیر گودا بذارید و در انتها یک لایه نان تست دیگر بر روی مواد خود قرار دهید.
قرار دادن یک یا دو لایه پنیر گودا در تهیه فینگر فود فرنچ تست سوخاری صرفا و صرفا بستگی به ذائقه و میل شما دارد. اما قطعا 2 لایه پنیر فرنچ تست سوخاری ما را لذیذ تر خواهد کرد. پس از آماده کردن نان های تست لازم است زرده یک تخم مرغ را از سفیده آن جدا کرده و مشغول به هم زدن آن نمایید. آنقدر که حالت لختی آن از بین برود و یک دست شود.
در ظرف دیگری پودر سوخاری درشت یا پودر پرک را ریخته به آن کمی هم می توانید ادویه هایی نظیر کمی فلف سیاه ، نمک و … مخلوط کنید تا در انتها فرنچ تست شما خوش عطر و طعم شود. لقمه های نان تست فرنچ سوخاریمان را که آماده کردیم ، ابتدا داخل زرده تخم مرغ همزده فرو میبریم و سپس در ظرف پودر سوخاری از قبل تهیه شده میغلتانیم. تا کاملا همه جای نان تست را پدر سوخاری فرا بگیرد.


روغن را در ماهیتابه ریخته و بر روی شعله گاز قرار می دهیم تا کاملا داغ شود. مقدار روغن باید زیاد باشد. پس از داغ شدن کامل روغن فرنچ هایمان را داخل ماهیتابه قرار می دهیم تا سرخ شوند. پس از سرخ شدن می توانید یک سینی برداشته کف آن را دستمال های کاغذی آشپزخانه پهن کنید و فرنچ تست سوخاری شده را روی آن به مدت چند دقیقه بگذارید تا روغن اضافی آن برود و فرنچ تست برای شما چرب نشود.

طرز تهیه فینگر فود فرنچ تست سوخاری
حال با کمک گیری از یک چاقوی تیز فرنچ های تست سوخاری شده که اکنون به شکل یک مربع هستند را به شکل یک مثلث از وسط ببرید.حال یک لایه از مواد میانی مشخص می شود. ترکیب رنگ صورتی و قرمز ژامبون به همراه رنگ زرد پنیر گودا باعث می شود تا زیبایی فرنچ تست سوخاری شما نمایان شود.
اگر بخواهیم بر حسب رنج سنی و دسته بندی این غذای خوشمزه را بسنجیم ، از آنجایی که کودکان بیشتر به غذا های فست فودی و ژامبون و پنیر علاقه دارند ، در نتیجه مورد پسند و محبوب کودکان است. پس اگر تولد کودک دلبند و عزیز شماست و خواستار برگزاری یک جشن تولد شاد برای فرزند خود در کنار دوستانشان هستید ، می توانید به تعداد مهمانان کوچکتان اقدام به تهیه فینگر فود فرنچ تست سوخاری کنید.

و مطمئن باشید کوچولو های حاضر در مراسم شما بی نهایت لذت می برند. اگر کمی حرفه ای تر بخواهید پیش بروید ، یک تم و شخصیت کارتونی که بیشتر مورد علاقه کودک شماست برای مهمانی در نظر بگیرید تا دوست های کوچولو فرزند شما نیز با تم انتخابی ست کنند. در آن هنگام می توانید یک کیک مرغ بزرگ آماده کنید و روی آن را توسط رنگ های خوراکی مجاز شبیه و تست با تم انتخاب شده دیزاین کنید.
تهیه کیک مرغ در کنار تهیه فینگر فود فرنچ تست سوخاری می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. در کنار این ها برای مراسم تولد می توانید مینی ساندویچ های الویه که از دسته فینگر های سرد هستند و تهیه آن هم می تواند راحت باشد برای شما یک انتخاب مناسب برای پذیرایی از مامان های کوچولو های ناز است. اگر تمایل دارید تولد و میز پذیرایی شما رنگی رنگی و جذاب باشد در کنار تعیین تم می توانید برای روی میز خود اقدام به تهیه شات های تک نفره و زیبای دسر نمایید.


انواع دسر ها شامل :
ژله بستنی

کرم کارامل شکلاتی

موس
و …
که انتخاب این ها بستگی به ذائقه و سلیقه شما و مهمانانتان دارد.
فرنچ تست سوخاری که فینگر فود گرم محسوب می شود ، همراه سینی غذا های گرم مانند : بورک گوشت ، پیراشکی گوشت ، فیلو کاپ میگو و ته چین مرغ می تواند مورد استفاده قرار گیرد. تهیه فینگر فود فرنچ تست سوخاری انقدر راحت است که می توانید به هنگام رفتن به پیک نیک دوستانه از فینگر فود خوشمزه را آماده کرده و با خود به همراه ببرید و در کنار دوستان 0خود به عنوان یک میان وعده لذیذ میل نمایید. بریدن فرنچ تست سوخاری پس از سرخ شدن به شکل مثلثی باعث زیبا تر شدن این فینگر در زمان چیدن در سینی های سرو نیز می شود.

آموزش تهیه فرنچ تست سوخاری خوشمزه

 

آموزش فرنچ تست سوخاری خوشمزه

فرنچ تست سوخاری مثلثی متداول ترین نحوه سرو این فینگر فود گرم است. اما شما می توانید این غذا را به نحو دیگری نیز سرو کنید. به شکل رول تست سوخاری. کافی است پس از جدا کردن کناره های نان تست روی آن را وردنه بکشید تا کمی نرم و باز تر شود. سپس مواد را در بین آنه قرار داده و رول کنید و ادامه مراحل.

پس از آن که سرخ شد از وسط آن را برش دهید. تا آن لایه ژامبون و پنیر آب شده و صورت قشنگ آن نمایان شود.
همچنین به جز پنیر گودا که زرد رنگ هست برای زیبایی طبق سلیقه خود برای فینگر فرنچ تست سوخاری می توانید از پنیر چدار که در رنگ های سبز و قرمز است استفاده کنید.استفاده از پنیر لابه لای ژامبون و تست ها بسیار این غذا را لذیذ تر و علاوه بر خوشمزگی پر خاصیت تر خواهد کرد زیرا پنیرسر شار از پروتئین است . 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی