آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و فینگر فود های گرم و سالاد ها و دسر ها و در کل انواع فینگر فود ها بطور رایگان می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یکی از غذاهای خوشمزه و دلچسب که همه پسند است لازانیا می باشد  که اولین بار در کشور ایتالیا کشف شد و پس از چندسال همه گیر شد  و بسیاری از مردم کشور خودمان نیز این غذای خوشمزه را برای بعضی از دورهمی ها و مهمانی ها تهیه می کنند .طرز تهیه لازانیا فینگر فود این غذا از ورقه های خمیری ، گوشت ، قارچ و... تشکیل شده است و با کمی مطالعه از مطالب ما به راحتی می توانید برای مهمانان عزیزتان این غذا را تهیه کنید .

آموزش لازانیا خوشمزه 

طرز تهیه لازانیا فینگر فود خوب حالا میرسیم به جای جذاب ماجرا طرز تهیه لازانیا و موادی که به آن احتیاج دارید.

کمی گوشت چرخ کرده، قارچ

ذرت، فلفل دلمه ای، پنیر پیتزا

پیاز، نمک فلفل، ورقه های لازانیا

بهتر است ورقه های نیمه پخته باشد.
قدم اول درست کردن مواد لازانیا است. ابتدا پیاز را نگینی خورد کرده و داخل ظرف یا ماهیتابه ای که روغن را ریخته ایم سرخ کرده گوشت و موادی که میخواهیم داخل مواد یا لازانیا بریزیم را تفت می دهیم . اگر رژیم دارید می توانید به جای گوشت سبزیجات یا مرغ نیز بریزید حتی می توانید مطابق با سلیقه خود کالباس و سوسیس نیز بریزید.

تهیه لازانیا خوشمزه

طرز تهیه لازانیا با فر فینگر فود اگر می خواهید غذاهای لاکچری در مهمانی خود آماده کنید پیشنهاد ما به شما لازانیا است. این غذای خوشمزه علاوه بر دلچسب بودن آن بسیارهم شیک است و در مهمانی هایی که می خواهید میز شام یا ناهارتان درجه یک باشد این غذا را حتما یاد بگیرید و درست کنید.این غذا به صورت فینگر فود و به صورت کلی نیز قابل درست کردن می باشد. این غذا جزء دسته ی فینگر فود های گرم قرار می گیرد.
قالب های تک نفره در اشکال مختلف مربعی ، قلبی و رولی و … مطابق با سلیقه ی خود می توانید به صورت فینگر این غذا را درست کنید

طرز تهیه لازانیا فینگر فود : دومین گام : سس یا مایع لازانیا این نکته بسیار حائز اهمیت است این گام اصلی و مهم پخت لازانیای خوشمزه است برای درست کردن سس لازانیا ابتدا کمی آرد سفید را در ماهیتابه ریخته وتفت می دهیم اکر دیدید که آرد گلوله گلوله شد نگران نباشید آرد را الک کنید
سپس کمی کره ریخته می بینید که آرد زرد رنگ شده سریعا شیر بریزید و هم بزنید انقدر هم بزنید تا سس شما غلیظ شود می توانید برای طعم دار کردن سس نمک، فلفل ،پودر کاری و آویشن نیز بریزید این سس به تنهایی هم طعم بسیار عالی و لذیذی دارد.
طرز تهیه لازانیا فینگر فود لازانیا های ورقه ای شکل را در قابلمه یا ظرفی که از قبل آب جوشیده شده میریزیم سپس کمی روغن و نمک میریزیم.پس از یک ربع که ورقه های آن به خوبی نرم شد ظرف را از گاز برداشته و داخل ظرف یا قالبی که می خواهید در آن لازانیا بپزید به صورت لایه لایه ای یا ورقه ورقه ای بچینید.

اول طبقه ی اول را بچینید و سپس طبقه ی دیگر را برخلاف جهت اول بچینید و باز طبقه ی بعد را عین همان اولین بار بچینید و تا آخر این چیدمان را پیش بگیرید.روش دیگری نیز وجود دارد که ورقه ها را به صورت روی روی هم بچینید و لای هر ورقه آن مواد و یا پنیر دلخواهتان را بریزید.اگر از ورقه های شیار دار استفاده کنید علاوه بر نرم تر بودن شکل زیبایی هم به لازانیا خود داده اید.

نحوه تهیه لازانیا

 

انواع فینگر فود گرم لازانیا
در هر لایه ی آن مقدار زیادی نیز پنیر پیتزا بریزید. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر می خواهید روی سطح لازانیا خشک نشود در آخرین مرحله از چینش حتما حتما پنیر زیاد بریزید . اگر از پنیر پارمسان استفاده کنید طعم بسیار لذیذی به لازانیا می دهد .اگر می خواهید تک نفره درست کنید داخل قالب های تک نفره می توانید اقدام به تهیه لازانیا با فر فینگر فود کنید. اگر میخواهید به صورت سلف سرویس در اختیار مهمان هایتان بگذارید در ظرف بزرگ مستطیل شکل و یا پیرکس و ظروف نچسب داخل فر قرار دهید. بعد از گذشت 45 دقیقه لازانیا شما آماده است.
چند مورد در درست کردن لازانیا بسیار مهم است مواد لازانیا نباید خیلی زیاد باشد . لازانیا نباید پرچرب یا روغن زیادی داشته باشد. 
حتما برای خوشمزه شدن این غذا سس آن باید تهیه شود یکبار خودتان امتحان کنید لازانیا ساده بدون سس اصلی را درست کنید ببینید چه قدر این سس مهم است و مزه و طعم لازانیا شما را فوق العاده خوشمزه می کند.
برای اینکه لایه های لازانیا به هم نچسبد قبل از چینش حتما کمی آب سرد روی ورقه ها بپاشید. در هنگام جوشیدن ورقه ها برای جلوگیری از خمیر شدن و یا چسبیدن آنها حتما کمی روغن بریزید.
تهیه لازانیا با فر فینگر فود بعد از اینکه از فر لازانیا را بیرون آوردید اگر می خواهید که به راحتی لازانیای شما از ظرف خارج شود و نچسبد با روغن از قبل دور ظرف را چرب کنید. اگر در قالب های یک نفره در فر گزاشتید که دیگر لازم به این کار نیست. حتما کمی بعد از پخته شدن کامل آن حداقل یک ربع صبر کنید تا کمی لازانیا خنک شود و سپس برش دهید زیرا اگر سریع بعد از بیرون آوردن از فر لازانیا را برش دهید و به اصطلاح تکه تکه کنید به دلیل داغ بودن مواد و لازانیا پس از برش لایه های زیبای آن از هم پاشیده می شود.

نحوه درست کردن فینگر فود لازانیا
برای جشن ها، مهمانی ها، تولد ها این غذا بسیار کاربرد زیادی دارد.مخصوصا تولد برای کودکان که دوس ندارید ظرف کثیف کنید این غذای خوشمزه را به صورت فینگر فودی به صورت قالب های کوچک و یک نفره سرو کنید.حجم زیادی از فینگر فود هایی نظیر لازانیا روی میز مهمانی شما بسیار میز شما را زیباتر می کند.می توانید درکنار این غذای خوشمزه اگر می خواهید منو یا میز مهمانی تان زیبا باشد دسر نیز درست کنید.

دستور لازانیا فینگرفود
می توانید در کنار این غذای خوشمزه سالاد نیز تهیه و روی میز مهمانی در کنار لازانیا بچینید . سالاد سزار بهترین انتخاب می باشد که هم سالاد ایتالیایی است و در کنار لازانیا ایتالیایی بسیار کامل می شود و هم می توان از این سالاد برای پیش غذا یا یک وعده عصرانه  از آن استفاده کرد

طرز تهیه لازانیا فینگر فود : می توانید این غذا را به صورت رولی نیز تهیه کنید.می توانید همراه با لازانیا منوی جذاب دیگری نیز برای مهمانان خود سرو کنید.این غذا را به صورت فینگر فود با غذای دیگری مثل فینگر فود فرنچ تست سوخاری نیز می توان سرو کرد.لازانیا را می توان به صورت کم کالری نیز درست کرد به طور مثال پنیر پیتزا را به جای لایه لایه ریختن فقط در لایه آخر بریزید و یا به جای گوشت و ذرت و موادی که کالری بالا دارند از سبزیجات ، فیله مرغ ، اسفناج و یا موادی که رژیمی و کم کالری هستند استفاده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی