آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و فینگر فود های گرم و سالاد ها و دسر ها و در کل انواع فینگر فود ها بطور رایگان می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کرپ مرغ غذای خوشمزه و مفید است . انتخاب مناسبی برای جشن ها و مهمانی هایی است که به صرف شام مهمان دعوت کرده اید و بر خلاف ظاهر ریزه میزه اش یک غذای کامل و پر کالری است .این غذای فینگر فودی در دسته فینگر فود های سرد قرار میگیرد و به صورت خنک سرو و میل می شود. ساختار اصلی این فینگر سرد و خوشمزه مرغ پخته شده می باشد.

طرز تهیه فینگر فود کرپ مرغ

که بهتر است قبل از پخت مرغ را با ادویه جات مناسب و پیاز و هویج و فلفل دلمه ای و . . . طعم دار نموده تا بو و طعم زهم مرغ گرفته شده و طعم آن دلچسب تر و مطلوب تر شود.ریشه نان کرپ به سال ها قبل در یونان باستان برمیگردد. که مردم یونان بر روی بشقاب های سنگی توسط شیر و کره طبیعی بر روی آتش درست میکردند و بر روی آن میوه های درختی قرار میدادند و به عنوان وعده غذایی اصلی مصرف می کردند. و پس از گذشت سالیان سال در ادامه این سبک از یونانیان آنها کرپ مرغ را کشف کرده و تهیه کردند.

یادگیری کرپ مرغ
    
اگر بخواهیم طرز تهیه فینگر فود کرپ مرغ را دنبال کنیم باید بتوانیم غذا های فینگری را دسته بندی کنیم ، شامل دو دسته : فینگر های سرد و فینگر های گرم می شوند. کلیه فینگر فود های سرد یا به اصطلاح یخچالی ساختار اولیه و اصلیشان مرغ پخته شده می باشد. و در دستور های آموزشی که ما برای شما قرار می دهیم بیشتر سعی ما استفاده از مواد اولیه طبیعی و سالم به جای استفاده از فراورده های غیر طبیعی یا ژامبون ها و کالباس هاست.

که تبدیل به یک غذای مقوی و مفید برای کودکان دلبند شما عزیزان باشد. فینگر های سرد برای جشن های تولد و یا عصرانه های دورهمی که بتوانید 2 الی 3 ساعت با خیال راحت میز غذای خود را بچینید و مهمان عزیز شما لذت کافی را ببرند. به دلیل اینکه این غذا سنگین است اگر می خواهید به عنوان پیش غذا آن را سرو کنید حتما غذای اصلی سبکی را تدارک ببینید .


فینگر فود های گرم نیز شامل اسپرینگ رول ، پیراشکی ، فیلوکاپ ، لازانیا و … می شود. مواد اولیه تشکیل دهنده فینگر های گرم نیز مرغ پخته شده و گوشت چرخ کرده است. این غذا های گر بند انگشتی کوچک و زیبا بیشتر برای مهمانی های رسمی که به صرف شام هست استفاده می شوند. غذا های گرم با حجم کافی و بالا که به عنوان وعده اصلی میل می شود.

انتخاب انواع فینگر فود ها در اصل بستگی به ذائقه شما و رده سنی مهمانان عزیز شما دارد. برای طرز تهیه فینگر فود کرپ مرغ با توجه به این موارد و بسته به نوع مراسم خود می توانید از بین فیلم های ما انتخاب کنید و آموزش غذای مورد نظر خود را دریافت نمایید و در مهمانی خود با هزینه کمتری سنگ تمام بگذارید.

نان کرپ، خمیری بسیار نازک، لطیف و به شکل گرد است که از ترکیبات مختلفی مانند آرد، تخم مرغ، شیر و کره تهیه می شود و جزی از گروه کیک های تابه ای یونان باستان می باشد. مدت زمان پخت این نان با شعله متوسط به مدت یک دقیقه است تا نان سفت نشود و لطیفی خود را حفظ نماید. از این نان برای صبحانه و یا یک عصرانه دلپذیر نیز میتوانید استفاده کنید.

پس از پخت این نان میتوانید از فیلینگ های توت فرنگی، موز، خامه و نوتلا استفاده کنید و میل نمایید. ولی توجه داشته باشید خمیر نان کرپ با پنکک متفاوت است و دارای فرق های زیادی است.اکنون برای پخت فینگر فود کرپ مرغ، پس از پخت نان و کمی خنک شدن آن ، داخل نان را با مرغ ریش ریش شده از قبل پخته شده به همراه سس و پنیر خامه ای و ادویه مخصوص و سبزی پر کرده آن را رول میکینم داخل یخچال گذاشته تا خودش را بگیرد و سفت شود.

آموزش کرپ مرغ فینگر فود
طرز تهیه فینگر فود سرد کرپ مرغ
برای آموزش فینگر فود کرپ مرغ بهتر است از سینه مرغ برای این غذا استفاده کنید، بخاطر نرمی که دارد و راحت تر ریش ریش شدن آن و از نظر مزه هم بهتر است که از سینه مرغ استفاده شود. پس از گذشت 2 الی 3 ساعت، کرپ مرغ را از یخچال خارج کرده و میتوانید مانند رولت ، فینگر فود کرپ مرغ را برش بزنید و روی آن را نیز با انواع گوجه های تزئینی و گیلاسی، خیار شور حلقه شده، بیبی کرن، فیسالیس یا پنیرهای پستو رنگی دیزاین کنید.

طرز تهیه فینگرفود کرپ مرغ خوشمزه

آموزش فینگر فود کرپ مرغ امروزه با پر طرفدار شدن انواع فینگر فود های سرد و گرم در مراسم ها و مهمانی ها، شما عزیزان میتوانید با دریافت فیلم های آموزشی جامع تیم کلبه فینگر فود، طرز تهیه این فینگر فود سرد خوشمزه و مقوی را فرا گیرید هم برای وعده های غذایی خانواده خود و هم در مهمانی ها با تهیه این غذای لذیذ میزها و ضیافت هایتان را زیبا و مجلل نمایید.


انواع کرپ های فینگر فودی :

کرپ مرغ و سبزیجات

کرپ اسفناج

کرپ ژامبون و …

1.    اما برای تهیه یک غذای سالم به خصوص اگر مراسم شما تولد است و مهمانان شما کودکان هستند در منوی غذایی شما بهترین انتخاب سالم و مقوی فینگر فود کرپ مرغ میباشد. منوی غذایی فینگرهای سردی که تیم کلبه در اختیارتان قرار می دهد در کنار کرپ مرغ فینگر فود های دیگری مانند : انواع راتا ها، کیک مرغ، انواع رول های سرد، کاناپ ها و تمامی کلاب ها نیز قرار دارند .

امروزه فینگر فود توانسته اند جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کنند. تلفیق غذا های سنتی با همان طعم دلچسب و خاطره انگیز به شکل کوچک و تک نفره با تزئینی زیبا و اشتها برانگیز به عنوان مثال همان ته چین مرغ که به صورت تک نفره سرو می شود از دلایل مهمی است که باعث پر طرفدار شدن این سبک از غذا ها در میان مردم شده است. می توانید در کنار این کرپ ها ، کیک مرغ های خوشمزه قالبی را برای مهمانان خود درست کرده و سرو کنید.اگر تمایل دارید در کنار کرپ مرغ یک فینگر فود گرم برای مهمانان خود آماده کنید می توانید اسپرینگ رول خوشمزه را در کنار یک دسر شیک درست کرده و روی میز مهمانی بچینید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی