آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

آموزش و یادگیری فینگر فود

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و گرم و . . . می باشد.

این وبلاگ برای آموزش و یادگیری انواع فینگر فود های سرد و فینگر فود های گرم و سالاد ها و دسر ها و در کل انواع فینگر فود ها بطور رایگان می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طرز تهیه کشک بادمجان فینگر فود کشک بادمجان اولین بار در کشور خودمان کشف شد و کم کم مورد استقبال همه ی افراد قرار گرفت . معمولا در همه ی مهمانی ها و دورهمی ها کشک بادمجان را در کنار یک ته چین مرغ خوشمزه تهیه و سرو می کنند .کشک بادمجان جزء غذا های سنتی ایرانیان است و معمولا با نان و ماست سرو می شود.تهیه این غذای سنتی و خوشمزه بسیار ساده و راحت می باشد . 

طرز تهیه کشک بادمجان فینگر فود

مواد لازم برای تهیه کشک بادمجان 
بادمجان
سیر، کشک 
پیاز
نعناع ، پیازچه

آموزش کشک بادمجان 
ابتدا بادمجان ها را پوست کنده و نمک می زنیم . سپس بادمجان ها را در ماهیتابه در روغن سرخ می کنیم و سپس سیر ریز شده و یا رنده شده را به بادمجان ها همراه با مواد دیگر اضافه می کنیم و حسابی تفت می دهیم پس از آماده شدن برای زیبایی گرد های خرد شده ریخته و با کشک روی آن را دیزاین می کنیم و اما اگر مراسم شما یک دور همی دوستانه و یا یک شام ساده است ، می توانید ابتکار عمل به خرج داده کشک بادمجان پخته شده ی خود را در تارت های کوچک و خوشمزه ریخته و به صورت تک نفره سرو نمایید. این تارت های نمکی برای غذا ها هستند که می توانید از لوازم قنادی های محدوده خود تهیه نمایید.

تارت ها را پر نمایید ، روی آن ها را با کمی نعنا داغ ، پیاز داغ و کشک تزئین کنید، در صورت تمایل می توانید برای دیزاین آن از گردو و گل محمدی نیز استفاده کنید. علاوه بر تارت برای سرو کردن کشک بادمجان به صورت فینگر فود و تک نفره ، می توانید از شات های کوچک استفاده کنید. داخل شات رو پر نمایید ، با پیاز داغ و دیگر مخلفات تزئین کرده و یک برش کوچک نان سنگک تازه در داخل کنار شات قرار دهید. سرو شیک و کامل و یک سنگ تمام کامل برای مهمانان عزیز !

یک مدل دیگر نیز به صورت کیک کشک بادمجان هست. که از نظر ظاهری تقریبا شبیه ته چین مرغ می شود ، می توانید کشک بادجان خود را به شکل یک کیک زیبا دربیاورید. قالب بزنید دورش را هم می توانید کناره های نان تست یا بیسکویت های ترد را بچینید که شکیل تر شود. همچنین اگر مهمانی شما تم خاصی دارد و تمایل دارید تا غذا هایتان نیز با تم ست شود ، هنگامی که می خواهید کشک را روی کشک بادمجان ماسوره بزنید ، به کشک خود کمی از رنگ خوراکی مورد نظر اضافه کنید تا کشک رنگی شود سپس تزئین کنید.

آموزش کشک بادمجان خوشمزه

طرز تهیه کشک بادمجان فینگر فود : در این مقاله ما قصد داریم نحوه تهیه کشک بادمجان فینگر فود خوشمزه و چند مدل دیزاین شیک را به شما آموزش دهیم.
نحوه تهیه کشک بادمجان فینگر فود
انواع کشک بادمجان
کشک بادمجان از غذا های رایج و پر طرفدار به خصوص در قسمت شمالی کشور عزیز ماست. این غذا در کنار میرزا قاسمی ، باقالا قاتوق ، ماهی پلو یا ماهی شکم پر و به طور کلی غذا هایی که طبع سرد دارند سرو می شود زیرا خود کشک بادمجان دارای طبعی گرم است که مانع از سردی بدن در مواقع میل غذاهایی با طبع سرد می شود.

تهیه کشک بادمجان خوشمزه

اگر برای یک مهمانی رسمی و مهم خود در انتخاب نوع غذا ها مانده اید و اکثریت مهمانان شما افراد سن بالا هستند ما به شما پیشنهاد می کنیم کشک بادمجان را حتما درست کنید چون غذایی سنتی و خاطره انگیز می تواند برایشان باشد. در کنار این بهترین انتخاب ته چین مرغ است که آن را با توجه به سلیقه ی خودتان به صورت قالبی یا نیز یک نفره سرو نمایید. سومین انتخابتان نیز می تواند شارلوت الویه باشد. غذایی همه پسند و مورد علاقه برای تمامی سنین اما با کمی تغییر و ظاهری شکیل تر از سالاد الویه. شارلوت الویه را به صورت قالبی درست می کنند که پس از آماده شدن آن را در ظرف مورد نظر بر می گردانند. همین امر در ظاهر میز شما تاثیر به سزایی می تواند داشته باشد.

دیزاین کشک بادمجان

طرز تهیه کشک بادمجان فینگر فود بادمجان در بسیاری از غذا های اصیل و سنتی ایرانی نقش دارد. کشک نیز یک فراورده 100 در 100 ایرانی است که سرشار از خاصیت و کلسیم می باشد و به شدت مقوی و مفید است. ترکیب مزه ترش و شور کشک با بادمجان مزه دلچسبی به این غذا فینگر فودی ما می دهد.
در نحوه تهیه کشک بادمجان که مانند بورک گوشت که یک فینگر فود گرم محسوب می شود ، با طعم فوق العاده یا کلا در هنگام آماده کردن هر نوع غذایی که می خواهید در آن از بادمجان استفاده کنید ، پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان این است که ابتدا بادمجان ها را کبابی کنید. کبابی کردن بادمجان ها بسیار طعم ویژه ای دارد و به خوشمزه تر شدن کشک بادمجان ها تاثیر زیادی دارد .
می توانید در کنار تارت های کشک بادمجان ، یک نوع غذای خوشمزه ی دیگری نیز درست کنید کوفته تبریزی فینگر فود در کنار کشک بادمجان بسیار منوی کامل و سنتی ای خواهد شد و معمولا بزرگان فامیل به این غذا بسیار علاقه ی ویژه ای دارند و می توانید این دو نوع غذا را برای مهمانی های رسمی و یا مناسب افراد بزرگ فامیل تهیه و سرو کنید .

طرز تهیه کشک بادمجان فینگر فود
طرز تهیه کشک بادمجان فینگر فود اگر مراسم شما رسمی هستش و تعداد مهمانانتان بالاست ، پیشنهاد ما به شما نحوه تهیه کشک بادمجان فینگر فود در ظرف های بزرگ و به همان شیوه متداول گذشته است. اما در این صورت نیز دیزاین را فراموش نکنید.فقط کمی خلاقیت لازم است تا کشک بادمجان این غذای راحت را به شکلی زیبا و شکیل تبدیل کنید. به عنوان مثال کشک بادمجان را در ظرف های پیرکس خود بریزید کشک را داخل قیف ریخته روی کشک بادمجانتان را با شکل های مد نظر خود ماسوره بزنید و تزئین کنید . 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی